FAQ

Bestellen

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Hoewel het zeker een aanrader is om je aan te melden bij ons kan je uiteraard ook gewoon altijd als gast afrekenen.

Kan ik een bestelling nog annuleren?

Ja dat kan, maximaal 30 minuten nadat een bestelling is gedaan. 

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Belfius, Bancontact en KBC/CBC betaalknop.

Hoe zie ik of ik heb betaald?

Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.

Kan ik meerdere kortingscodes verzilveren in één bestelling?

Nee, het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren in één bestelling.

Mijn kortingscode werkt niet. Wat moet ik nu doen?

Lukt het niet om jouw kortingscode te verzilveren, dan raden wij je graag aan om de onderstaande stappen goed te controleren.

 

  1. Heb je de kortingscode volledig ingevuld bij het kopje ‘couponcode’ en geklikt op ‘waardebon toepassen’? Anders wordt deze namelijk niet geaccepteerd.
  2. Is de kortingscode nog geldig?
  3. Is de kortingscode geldig op de items die in jouw winkelmandje staan?
  4. Heb je al een andere kortingscode ingevuld? Dan wordt de tweede kortingscode helaas niet geaccepteerd. Je kunt maar één code verzilveren per bestelling.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat de mail wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mail programma. Wij raden je dan ook altijd aan om de spambox van je e-mail te bekijken. Mocht je de mail daar niet kunnen vinden, neem dan even contact op met de klantenservice.

Hoelang duurt het voordat ik mijn Track-en Trace link krijg?

De email met de Track-en Trace code ontvang je nadat wij jouw bestelling hebben verstuurd. 

Verzending & Levering

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om alle bestellingen dezelfde dag nog te versturen. Hierdoor is je bestelling in de meeste gevallen zelfs de volgende dag in huis! 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen bij een pakketpunt?

Bij Cocovi bieden wij nog niet de mogelijkheid om jouw bestelling af te halen bij een pakketpunt.

Ik heb geen factuur en retour formulier bij mijn bestelling ontvangen, klopt dit?

Dat klopt! Wij geven heel veel om het milieu, en voegen daarom geen schriftelijke factuur en retour formulier bij je bestelling. De factuur mailen wij jou altijd en het retour formulier sturen we naar jou op wanneer dit nodig is!

Mijn pakket is niet geleverd. Wat moet ik nu doen?

Het kan helaas voorkomen dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Graag adviseren we je daarom om eerst de track & trace gegevens goed te controleren.  Mocht de informatie op de track & trace pagina onjuist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.

Retour & terugbetaling

Ik heb een artikel geretourneerd. Wanneer krijg ik het geld terug?

Zodra jouw retour is verwerkt, storten wij het geld terug op de rekening waarmee er betaald is. Dit kan tot 14 werkdagen duren.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Het retourpakket moet binnen14 kalenderdagen na verzenddatum weer ontvangen zijn door ons, anders kunnen wij je retour helaas niet meer verwerken. De items dienen in originele staat naar ons te worden teruggestuurd. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Contact

Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via info@cocovi.nl